  • Data: 2016-04-06 13:49:59
    Temat: Re: Kuchenka gazowa a rodzaj gazu
    Od: marrgol <m...@a...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-04-06 12:28, Jarosław Sokołowski wrote:

    > "Powyższa informacja nie stanowi oferty w rozumieniu prawa i ma
    > charakter wyłącznie promocyjno-informacyjny"

    Jasne. A ceny gazu zaazotowanego w aktualnej taryfie trzymają
    "tak sobie", z rozpędu.

    > -- o ile mi wiadomo,
    > PGNiG po pełnym uruchomieniu stacji wzbogacania gazu w Grodzisku
    > i w Odolanowie dostarcza już wszędzie gaz wysokometanowy (tu
    > nazwany E).

    PGNiG w Grodzisku i Odolanowie może i tak.

    > Już kilka lat temu donoszono mi o przełączeniu ostatniej
    > sieci miejskiej na to paliwo. Mylę się?

    No, niezła musi być z ciebie szycha, skoro ci donoszono.
    A czy się mylisz, że ci donoszono, to nie mam pojęcia... ;-)

    > jest gdzieś jeszcze mała
    > sieć zasilana z lokalnego źródła, a nie z krajowej sieci dystrybucji
    > gazu? Gdyby tak było, to bym sie nawet ucieszył. Które miasto
    > ma w sieci gaz zaazotowany lub powietrzne mieszanki wyższych
    > węglowodorów? Jaki pierwszy z grzegu dostawca je obsługuje?

    Choćby GAZ-SYSTEM S.A. ma "małą, lokalną" (obejmuje "tylko" trzy
    województwa) sieć gazociągów typu L.
    http://www.gaz-system.pl/strefa-klienta/system-przes
    ylowy/mapa-systemu-przesylowego/
    Jak ci mało, to sam "se wyguglaj" więcej.

    --
    mrg