    From: pwk <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Kuchnia nietypowa
    Date: Mon, 21 Dec 2009 12:52:04 +0100

    Podpowiedzi co do kuchni nie mam, ale taka mała uwaga:

    Nie szukaj kuchni 2x2!
    Podejrzewam, że chodzi o zasilanie propan-butan -
    zdecydowanie 3 palniki na gaz i tylko jeden elektryczny!
    Przetestowane przeze mnie wielokrotnie. Palnik na prąd używany wyjątkowo
    rzadko, za to wielokrotnie brakuje 3ciego palnika na gaz przy większym
    gotowaniu.
    Też się bałem, że jak gazu zabraknie, to lipa, ale dzisiaj nie jest to
    żaden problem. Wymiana butli trwa 3o- minut. Z elektrycznego korzysta
    się tylko jak gazu zabraknie w nocy. Nawet w święta moi dostawcy otworzą
    drzwi przed klientem - w końcu wydanie butli trwa minutę :)