  • Data: 2011-06-15 22:53:37
    Temat: Re: Kupiłem, ale nie mogę decydować o budowie.
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-06-15 22:05, Marek Dyjor wrote:
    > biedny Kowalski powinien zrozumieć że może sie stać jeszcze biedniejszy
    > jeśli nie będzie przezorny.

    Jesli tak jest to prawo jest do dupy. Żadne żałosne "nieznajomośc prawa
    ..." nie jest usprawiedliwieniem dla sytuacji nie mieszczących się w
    ramach zdrowego rozsądku. Sytuacja opisana nie mieści się, przynajmniej
    w moich granicach. Prawde mówiąc kiedy usłyszałem że coś takiego może
    mieć miejsce to zaniemówiłem na pare sekund. Umysł ścisły nie jest
    przygotowany na taki kaliber kretyństwa.

    > Dodam że wiele pomocy może ze swojej strony
    > udzielić notariusz z którym umawiamy sie na podpisanie umowy
    > kupna/sprzedaży.

    Gówno prawda. Notariusz musi bardzo niewiele. I zazwyczaj bardzo
    niewiele robi poza najdroższą czytanką w życiu petentów.