  • Data: 2011-06-16 18:09:19
    Temat: Re: Kupiłem, ale nie mogę decydować o budowie.
    Od: "Domator" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sebastian Biały" napisał w wiadomości grup

    Przepisuje pozwolenie na budowę.

    Przy okazji tego dowiedziałem się rzeczy która w moim prostym ścisłym
    umyśle nie potrafi sie pomieścić:

    Kupujesz dom w trakcie budowy. Poprzedni wlaściciel/inwestor okazuje się
    szują i nie przepisuje na Ciebie cesji pozwolenia na budowę "bo nie".
    Ewentualnie umiera.

    Kolego takie rzeczy Cię dziwią w tym idiotycznym kraju i ustroju h... wie
    jakim ,przecież to dopiero początek dziwów z polską własnością znaczy się
    pseudo własnością
    masz własną ziemie i musisz się pytać jełopa jakiegoś z urzędu czy ty możesz
    sobie wybudować dom na niej za własne pieniądze a jak ci pozwoli to musi być
    to dom jaki on chce ale to nic masz już dom to musisz się pytać czy możesz
    sobie garaż postawić i się okazuje że tak ale albo pozwolenie na budowę albo
    stawiasz budynek gospodarczy i masz pseudo garaż ,nie możesz nic w tym
    kraju zrobić na własnej ziemi i za własne pieniądze bez pozwolenia zawsze
    kogoś ,nie możesz sobie okna w dowolnym miejscu we własnym domu wybić ,drzwi
    zrobić ,dołu basenem nazywanym nie możesz bez pozwolenia zrobić ,ogólnie
    myślę że Polska to jeden z bardziej syfiastych krajów na świecie i wiem że
    zostanę za to zlinczowany ale historia o tym świadczy że i tak nic się nie
    zmieni i gdybym był młodszy i znał języki to nawet minuty bym się nie
    zastanawiał i wyjechał bym stąd.Prawda jest taka że prawo się nie zmieni bo
    za silne jest lobby urzędniczo -prawniczo-kolesiostwowe (kierownicy
    budowlani ,architekci,projektanci) żeby przepisy się zmieniły ,normalnie
    powinno być tak że budujesz dom zgodnie że sztuką budowlaną i mieszkasz ,ale
    do tego daleka i nigdy w polsce nieosiągalna droga ,uprzedzę pytania nie
    mówię o budynkach użyteczności publicznej itp .Pozdrawiam