  • Data: 2011-06-17 06:46:57
    Temat: Re: Kupiłem, ale nie mogę decydować o budowie.
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16-06-2011 15:00, Borys Pogoreło rzecze:

    > To akurat IMHO nie jest takie złe, bo wprowadza jakiś ład na danym
    > terenie. Jedna osoba ze spaczonym gustem to mniej-więcej coś jak jeden
    > palacz w grupie niepalących. Jemu nie przeszkadza, że śmierdzi, a inni
    > cierpią. Lub widzą co dzień przez okno wściekle fioletowy budynek.

    Oczywiście. Następnym logicznym krokiem jest zezwolenie na posiadanie
    tylko spełniającego określone standardy estetyczne samochodu. Wiesz,
    jak się czuje Jaśnie Pan Burmistrz, kiedy na parkingu swojego
    pięknego pała^H^H^H urzędu widzi codziennie tego zardzewiałego strucla?
    A później eksterminacja grubych, garbatych, kulawych-
    co nam będą poczucie estetyki kalać...

    A już porównanie "posiadania spaczonego gustu" (notabene: de gustibus
    non est disputandum- przepraszam za nadmiar trudnych słów) do trucia
    innych jest osłabiające. Ręce i nogi opadają...

    > Plany są dość kosztowne w opracowaniu. Musiałbyś jeszcze zapewnić
    > finansowanie tego dla biedniejszych gmin. Bo mogą stanąć przed wyborem:
    > plan lub dożywianie dzieci w szkole.

    To ostatnie nie powinno _w ogóle_ być zadaniem gminy...

    --
    Dominik (& kąpany)