  • Data: 2011-06-17 18:56:24
    Temat: Re: Kupiłem, ale nie mogę decydować o budowie.
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jakub Tarczewski napisał:

    > i to jest bardzo dobre podsumowanie :-PPP
    > w końcu wiadomo, co się w życiu naprawdę liczy, nie?

    No bardzo przepraszam... ale jaką funkcję spełnia dom ???
    Czy jest do patrzenia, czy ma być miejscem czyjegoś zamieszkania?
    Kto ma się z nim/w nim czuć dobrze? Właściciel, czy jakiś pokierany sąsiad?

    Czy wygląd, harmonia, kolorystyka, czy nawet architektura nie jest na
    którymś tam miejscu jeżeli chodzi o kryteria przydatności domu jako domu?

    Czegoś tu przestaję rozumieć.

    Tak to jest... im ludziom jest lepiej, tym bardziej wydumane i głupie
    problemy mają...

    Ot i wszystko.