  • Data: 2012-09-25 10:51:13
    Temat: Re: Kupiłem se "żarówki" diodowe
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:50616c11$1@news.home.net.pl...

    > Może zapoznaj się z prawem Ohma, ignorancie?

    Ty mi wyjaśnij lepiej jakim cudem rezystor _stabilizuje_ prąd.

    > Pewnie, że rezystor podłączony szeregowo to prymitywne i ograniczone
    > rozwiązanie, w sumie bardziej ogranicznik niż stabilizator.

    Ooo! Widzę że Ława powoli wycofuje się rakiem. A jeszcze wcześniej kilka
    linijek wcześniej twierdziłeś że rezystor służy do stabilizacji prądu i jak
    argument zarzuciłeś mi nieznajomość prawa ohma.

    > Ale przy w miarę pewnym źródle napięciowym zadanie spełnia. Poznasz prawo
    > Ohma to
    > *może* zrozumiesz jak.

    Matołku! Bo już inaczej nie mogę napisać. REZYSTOR NIE STABILIZUJE PRĄDU!

    >Pamiętaj, że napięcie przewodzenia LEDa zależy od temperatury otoczenia

    Następny dowcip Ławy z tych z zakresu elektrotechnikil
    Matołku! W przypadku diody nie ma zastosowania prawo ohma bo dioda jest
    elementem nieliniowym.

    > I po raz kolejny dobitnie udowadniasz, jaki z ciebie niedorosły szczyl...

    :)

    Marek