    From: WRonX <w...@-...wronx.net>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kupno zadluzonego domu - jak to zrobic?
    Date: Thu, 07 Jan 2010 15:46:24 +0100

    Jarek P. pisze:
    > Też niezbędna będzie wizyta u komornika i
    > ustalenie, co naprawdę i na jaką kwotę.

    Jak rozumiem, moge uzyskac od komornika cos na pismie, ze w przypadku
    zakupu przeze mnie nieruchomosci i zobowiazania sie do splaty
    zadluzenia, kwota wynosi X, komornik nie pusci domu na licytacje i
    zostanie mi to rozlozone na raty? Zakladajac, ze z komornikiem sie
    dogadam? Bo kwota to jedno, a drugie, czy nie bede musial od razu
    calosci splacic.

    > nie usłyszałeś od człowieka jednoznacznie
    > brzmiącej informacji: zadłużenie wynosi X zł tu, a Y zł tam, tylko
    > było coś kręcone.

    W sumie to gosc jest od paru lat za granica, ja bylem w domu tylko z
    agentem i to agent mnie poinformowal o zadluzeniu, jednym i drugim.

    > Potem pogadać z prawnikiem, specjalistą
    > od przejęć nieruchomości, może nawet jemu zapłacić za dokładne
    > zbadanie sprawy.

    Boje sie, ze z prawnikiem bedzie tak z 500tys. :)

    Dzieki za odpowiedz.

    Pozdrawiam.
    --
    [= WRonX =] [= W...@-...NET =] [= http://WRonX.NET =]