  • Data: 2015-01-15 23:04:52
    Temat: Re: Kurs franka
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-01-15 o 22:55, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    > Nie no, bez kredytów ciężko byłoby we współczesnym świecie one
    > faktycznie napędzają, powiem więcej, ci którzy biorą kredyty, dokładają
    > zysku tym którzy oszczędzają (w sensie inwestują jakoś kasę np., w lokaty).

    Ja nie mowie nie, ale korelacja w opisywanym problemie jest zblizona.
    Koles nie ma na rate i panstwo upada bo nie wyda bo nie ma co, czy cus.
    A jak ktos odklada i tez nie wydaje bo ma cel to co? Frajer? Pieniadze
    oszczedzane to nic innego jak konsumpcja odsunieta w czasie (bo dom to
    konsumpcja). Tez czy cus.

    > To była bajka pt. nie mam kasy, nigdy jej nie zarobię, ale dom chce
    > mieć. To troszkę inna historia.

    Owszem tez. Ale kredyt to tez nie mam kasy, a chce miec dom. To jest
    kredyt konsumpcyjny.

    > Z CHF no niestety, kredyt tańszy, ale warto się zastanowić dlaczego
    > tańszy i dlaczego ma sens tylko _KRÓTKOTERMINOWO_.

    Ryzyko walutowe to widac enigmatyczne pojecie.

    Pozdro.. TK