  • Data: 2010-02-02 19:44:32
    Temat: Re: Legalett
    Od: "Marek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kudlaty" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:c9139174-cce1-40e3-81b6-e899eeaa8519@b36g2000yq
    n.googlegroups.com...

    >mozesz uzyc innego myku jak nie ma cie w domu. Ten myk uslyszalem od
    >kolesia ktory tez na gaz nie ma szans i tez wyjezdza. A wiec do
    >rzeczy.

    W sumie nie głupie. Troche jednak mam obawy przed kombinowaniem. Poza tym -
    jakby nie patrzeć - to kompletna zmiana koncepcji ogrzewania domu i w tym
    momencie nie chcę już robić rewolucji. Musiałbym kupować piec gazowy, robić
    instalację, komin jakikolwiek, itp.
    A ten cały wymiennik ciepła do kominka już mam bo był w dostawie razem z
    fundamentem i jedyne nad czym się zastanawiam to dylemat, czy go zastosować
    czy nie? Czy hałas, który podobno jest słyszalny, zostanie wynagrodzony
    spadkiem zuzycia prądu do ogrzania fundamentu.

    Ale dzięki i za tą sugestię. Każdy pomysł jest ciekawy, bo w ogóle w naszym
    klimacie pomysłowość w temacie ogrzewania jest cenna.

    Pozdrawiam
    Marek