    From: Kudlaty <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Legalett
    Date: Tue, 2 Feb 2010 12:10:48 -0800 (PST)

    On Feb 2, 8:44 pm, "Marek" <b...@o...pl> wrote:
    > U ytkownik "Kudlaty" <p...@g...com> napisa w wiadomo
    cinews:c9139174-cce1-40e3-81b6-e899eeaa8519@b36g2000
    yqn.googlegroups.com...

> [...]
    > jakby nie patrze - to kompletna zmiana koncepcji ogrzewania domu i w tym
    > momencie nie chc ju robi rewolucji. Musia bym kupowa piec gazowy, robi
    > instalacj , komin jakikolwiek, itp.
    > A ten ca y wymiennik ciep a do kominka ju mam bo by w dostawie razem z
    > fundamentem i jedyne nad czym si zastanawiam to dylemat, czy go zastosowa
    > czy nie? Czy ha as, kt ry podobno jest s yszalny, zostanie wynagrodzony
    > spadkiem zuzycia pr du do ogrzania fundamentu.
    >
    > Ale dzi ki i za t sugesti . Ka dy pomys jest ciekawy, bo w og le w naszym
    > klimacie pomys owo w temacie ogrzewania jest cenna.

    wiesz, komin do pieca raczej nie jest niezbedny. Wystarczy przez
    sciane wysunac maly kominek i wystarczy.
    Pozatym faktycznie mozei masz racje, piec instalacja,butle. Lepiej
    awaryjnie kupic agregat za ta kasa aby w razie braku pradu byla jakas
    alternatywa. Agregat na tyle aby chociaz nepedzil wentylator. Ceiplo
    zapewnisz przez kominek.