  • Data: 2011-06-16 07:44:10
    Temat: Re: Lekki bloczek na ścianki działowe
    Od: "TomaszGB" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    : Ps. Zauważyłem, że dużo udziela się Pan na forum. Czy może Pan poradzić mi
    co
    : zrobić by nie tworzyć nowych stron, lecz kontynuować zaczęte. Jak odpisuję
    na
    : jakiś wątek to tworzy się nowa strona z Re na początku.
    :

    rozumiem, że czytasz grupy przez stronę www, lepszą opcją będzie jakiś
    czytnik
    grup dyskusyjnych lub nawet outlook express , poczytaj na google jak go
    skonfigurować i będziesz zadowolony.

    pozdrawiam