  • Data: 2013-02-22 18:15:20
    Temat: Re: Linia energ. nad działką
    Od: "gzk" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gizmo" napisał w wiadomości grup

    >To tak podsumowując, gdyby już wołać o kasę, to ile za te 10m linii nad
    >rogiem działki?

    >Rzeczywiście w miejscu, nad którym linia ma przebiegać mam posadzone kilka
    >świerków (teraz ok. 3m), więc jakiś problem w perspektywie kilku lat może
    >się pojawić.
    >u.

    "Zasady prowadzenia negocjacji przez Projektantów z właścicielami
    nieruchomości w zakresie ustanawiania służebności przesyłu:
    Dla linii napowietrznych należy przyjąć powierzchnię wyznaczoną długością
    linii
    przy szerokości pasa służebności:
    - w przypadku linii nN - po 1 m od skrajnych przewodów z każdej strony wraz
    z powierzchnią między skrajnymi przewodami wzdłuż całej trasy projektowanej
    linii proponując w maksymalnie do 30% (Współczynnik K = 0,3) wartości
    rynkowej prawa własności lub użytkowania wieczystego gruntu na danym
    obszarze.
    Brak zgody właściciela lub użytkownika wieczystego
    nieruchomości przyłączanej będzie skutkował rozwiązaniem umowy
    przyłączeniowej"
    (źródło: PGE)