  • Data: 2011-01-12 14:13:08
    Temat: Re: Listwy podlogowe przy balkonie
    Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Sty, 14:59, Kadar <o...@g...com> wrote:

    > A jak boki wykonczyles?

    Wcale. To blok "wielka płyta", framuga balkonu jest względem
    wewnętrznej strony ściany cofnięta o kilka centymetrów raptem, więc
    listwy przypodłogowe zakończyłem równo z narożnikiem ściany z każdej
    strony, a między "bokami" ściany, w świetle otworu jest już ta listwa
    przyschodowa. Ona ma taką szerokość, że akurat dość ładnie maskuje
    szczeliny dylatacyjne między ścianą a wchodzącym tam panelem, zostały
    widoczne jakieś naprawdę niewielkie szparki w narożnikach, te
    wypełniłem taką półelastyczną (akrylową bodajże) szpachlą
    drewnopodobną w kolorze panela.