  • Data: 2009-06-27 22:51:34
    Temat: Re: Lodowka Gorenje - co mi sie zepsulo ??
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak tylko, ze tego szronu jest duzo, i glownie jest na samej gorze.

    toć mówię
    jeśli szronu jest dużo, to znaczy ze lodówka chłodzi jak należy (teraz na
    makasa) ale powietrze w komorze jest ciepłe i z wilgoci robi się szron

    ergo: problemu szukaj w uszczelce albo w innej możliwości nieszczelnej
    komory

    w zasadzie to dla spokojności porządnie umyj uszczelkę i "futrynę" (nawet
    jak wydaje się ok) i sprawdź czy problem zniknął