eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domLodówka do zabudowyRe: Lodówka do zabudowy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!ne
    ws.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp
    .dca.giganews.com!nntp.giganews.com!postnews.google.com!p20g2000yqi.googlegroup
    s.com!not-for-mail
    From: Panslavista <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Lodówka do zabudowy
    Date: Tue, 3 Mar 2009 09:18:55 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 32
    Message-ID: <1...@p...googlegroups.com>
    References: <3...@l...googlegroups.com>
    <gog637$uqn$1@news.onet.pl> <gogc7b$h4b$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <i7gc1d2wieah.1qsrbwvcmw184$.dlg@40tude.net> <gogn4j$sj4$1@news.onet.pl>
    <gogntq$j8r$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <a2uyw3hwe530$.1v9hhlmm40fmq$.dlg@40tude.net> <goh9mu$or8$1@news.onet.pl>
    <aw6wdhadsh7a.h13yhnsehldt$.dlg@40tude.net> <goj3r9$ebj$1@news.onet.pl>
    <e29avw6u2nnh.1k1b4v9zyoygd$.dlg@40tude.net>
    <gojaev$mle$1@nemesis.news.neostrada.pl> <gojcsd$ci6$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.6.218.154
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1236100735 6885 127.0.0.1 (3 Mar 2009 17:18:55 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Tue, 3 Mar 2009 17:18:55 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: p20g2000yqi.googlegroups.com; posting-host=83.6.218.154;
    posting-account=VxowYgoAAACXIUj-wSbzn1nmOoh3KrQ2
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98; FDM; .NET CLR
    1.1.4322),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.dom:108922
    [ ukryj nagłówki ]

    On 3 Mar, 14:55, "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w
    > wiadomościnews:gojaev$mle$1@nemesis.news.neostrada.p
    l...> Użytkownik "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> napisał w wiadomości
    > >> A musi? Dla mnie zaleta takiego zakupu jest następująca - mam największą
    > >> pewność, że będę miał z nią święty spokój. W przypadku żadnej innej marki
    > >> na rynku pewności tej nie mam - problemy bywają nawet z markami
    > >> uznawanymi
    >
    > > W przypadku Miele również nie masz pewności. Uległeś po prostu iluzji
    > > stworzonej przez dział marketingu.
    >
    > Pewnie masz racje. Ja jak do tej pory pralkę kupowałem rza na ok 10lat.
    > Ostatnią 7 lat temu za 1200zł idziała i problemów zadnych
    > Ale ja sam w marketingu swoje przepracowałem to tak łatwo się na ich
    > sztuczki nie nabieram;)))
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    >
    > Krzysiek

    He..he, wprost przeciwnie - działa tu odwrotna logika marketingowa -
    jeden kupuje, bo mu tak wciskają, drugi, "świadomy" sprawdza.... i
    kupuje, bo reklama musi się w jakieś, łatwej do skontrolowania przez
    klienta, części sprawdzać...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1