eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domLodówka do zabudowyRe: Lodówka do zabudowy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.neostrada.pl!
    atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: Tomasz Nowicki <t...@s...com>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Lodówka do zabudowy
    Date: Tue, 3 Mar 2009 18:54:23 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 29
    Message-ID: <7z31axgoy1j9$.r2265tf3f5s5$.dlg@40tude.net>
    References: <3...@l...googlegroups.com>
    <gog637$uqn$1@news.onet.pl> <gogc7b$h4b$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <i7gc1d2wieah.1qsrbwvcmw184$.dlg@40tude.net> <gogn4j$sj4$1@news.onet.pl>
    <gogntq$j8r$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <a2uyw3hwe530$.1v9hhlmm40fmq$.dlg@40tude.net> <goh9mu$or8$1@news.onet.pl>
    <aw6wdhadsh7a.h13yhnsehldt$.dlg@40tude.net> <goj3r9$ebj$1@news.onet.pl>
    <e29avw6u2nnh.1k1b4v9zyoygd$.dlg@40tude.net>
    <gojaev$mle$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <1vhl88uyp0lds$.zv8zzmi2n7yt.dlg@40tude.net>
    <gojnbm$dcr$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: acpf203.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1236103397 19444 83.10.211.203 (3 Mar 2009
    18:03:17 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 3 Mar 2009 18:03:17 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.dom:108924
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Tue, 3 Mar 2009 17:44:56 +0100, Jan Werbiński napisał(a):

    > Uważasz, że przypadkowo stoją na eksponowanych miejscach np w tym wielkim
    > sklepie AGD koło KFC na wrocławskich Bielanach, czy wielu innych

    Tam akurat nie byłem...

    > supermarketach AGD? Praktycznie każdy sklep AGD eksponuje właśnie Miele.

    ...ale wszędzie indziej pralki Miele stoją "w tłumie" - czasem trzeba
    pochodzić, żeby znaleźć, dobrze jeśli są zgrupowane w jednym miejscu. Na
    "wystawkach" częściej widuję sprzęt innych producentów. Nikt też klienta
    nie rozpieszcza materiałami reklamowymi. No i - LBNL - nie widziałem dotąd
    w polskich massmediach akcji reklamowych Miele, takich jak np. Whirlpoola
    czy Boscha, Amiki i in. A to decyduje o rozpoznawalności marki.

    > Znając zasady promocji, korumpowanie supermarketów przez producentów by
    > towar był ustawiony korzystniej można domyślać się przyczyn ekspozycji
    > Miele...

    Naprawdę - bywam od lat w kilkunastu wielkich i średnich sklepach z AGD i
    nigdzie nie widziałem wyróżniania marki Miele, naprawdę. gdybym jej nie
    znał skądinąd, to tylko cena mogłaby zwrócić moją uwagę - nic ponadto.

    > Nie dam jednak 400% więcej za PRALKĘ!

    A ja dam - kto mi zabroni?

    T.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1