  • Data: 2015-10-19 14:24:25
    Temat: Re: Lubczyk.
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 19 Oct 2015 10:37:03 +0200, Trybun napisał(a):

    > Nie próbowałem, ale być możne da się trzymać w doniczce, np. na
    > parapecie nad grzejnikiem..

    Tylko nie nad grzejnikiem - ciepełko zabija roślnki zielne, bo rozwijają
    się szkodniki itp., poza tym powoduje zbyt szybki wzrost, wic i
    wybiegnięcie, co za tym idzie - osłabienie. Jeśli już, to doniczka na
    południowym oknie, ale BEZ kaloryfera. A najlepiej na chłodnej klatce
    schodowej. Lubczyk to nie bananowiec :-)