  • Data: 2011-12-18 21:10:41
    Temat: Re: Macie linki jak zabudowac kominek?
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Maniek4" <r...@l...pl> wrote:
    > Uszanowanie.
    >
    > Poszukuje stron z instrukcja zabudowy kominka z GK bez plaszcza.
    > Nie mam pojecia jak przymocowac welne do sciany i pozniej do plyt GK.
    > Jak zaizolowac od spodu komore dekompresyjna welna?
    > Cost tam pisza o klejach, tylko czy to z czasem sie nie rozwarstwi i nie
    > padnie na wklad?

    Maniek, to jest proste jak budowa cepa, zwłaszcza jeśli masz wełnę 3cm a
    szerokość kapy nie przekracza 1m.
    Najpierw oczywiście robisz konstrukcję z profili. Następnie układasz płyty wełny
    na podłodze, izolujesz doprowadzenie powietrza do komory spalania. Następnie
    docinasz i ustawiasz płyty pionowo, opierając je o profile. Zacznij od płyty za
    wkładem. Narożniki sklejasz taśmą alu. Pierwsza warstwa stoi, wbrew pozorom
    wełny nie trzeba mocować. Robisz kolejną warstwę, sklejasz narożniki i krawędzie
    płyt taśmą.
    Tam gdzie zaczyna sie komora dekompresyjna, przykręcasz 2 profile u30 po lewej i
    prawej stronie kapy (kręcisz przez wełnę do profili). Wsuwasz w profile dociętą
    płytę wełny, srebrnym do dołu. Drugą taką płytę kładziesz na wierzch srebrnym do
    góry.
    Wycinasz otwory.
    W warstwie profili upychasz wełnę 50mm (w sumie będzie 80mm). Kręcisz płyty,
    szpachlujesz, gładziujesz i szlifujesz.
    Powodzenia :)

    --
    Bartek