eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieMacie sprawdzony sklep wysyłkowy z kotłami c.o.?Re: Macie sprawdzony sklep wysyłkowy z kotłami c.o.?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Macie sprawdzony sklep wysyłkowy z kotłami c.o.?
    Date: Sun, 1 Feb 2009 14:50:16 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 22
    Message-ID: <gm49bg$64v$1@inews.gazeta.pl>
    References: <gm3s1u$o8e$1@inews.gazeta.pl> <0...@n...onet.pl>
    <gm47kh$lc2$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: dym42.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1233496240 6303 83.22.124.42 (1 Feb 2009 13:50:40 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 1 Feb 2009 13:50:40 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-User: jacek_plumpi
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:347549
    [ ukryj nagłówki ]

    > To co napisaliscie jest prawda o ile korzystacie z gwarancji. Gwarancja
    > jest dowolnym zobowiazaniem gwaranta i tu moze sobie wymagac roznych
    > cudow. Ale o ile nie kupujecie na firme to przysluguje z mocy prawa
    > naprawa na zasadzie niezgodnosci towaru z umowa. A zobowiazany do tego
    > jest sprzedawca sprzetu, czyli w tym wypadku kotla. I nie moze on
    > zaslaniac sie firmowym serwisem itd, gdyz jest to jego obowiazek wymagany
    > prawem. Oczywiscie np. na allegro moze byc w praktyce klopot z
    > wyegzekwowaniem tego obowiazku, chociaz jesli kupuje sie w normalnej
    > firmie to nie powinno byc problemow.

    Pod warunkiem, że zaznaczysz, iż jest to reklamacja z tytułu "niezgodności
    towaru z umową". Zgodnie z ustawą na odpowiedź sprzedawca ma 21 dni.
    Jeżeli zwrócisz się "panie, bo kocioł nie działa i chciałbym, żeby ktoś na
    gwarancji przyjechał" to usłyszysz "proszę zadzwonić do serwisanta lub
    serwisu fabrycznego". Jest to odpowiedź jak najbardziej prawidłowa ze strony
    sprzedawcy.
    Teraz poczytaj sobie ustawę konsumencką i zobacz w jaki sposób sprzedawca
    może Cię zbyć.
    Do reklamacji z tytułu "niezgodności towaru z umową" masz prawo wtedy, kiedy
    ta reklamacja wyczerpuje znamiona takiej reklamacji.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1