  • Data: 2009-02-01 13:19:39
    Temat: Re: Macie sprawdzony sklep wysyłkowy z kotłami c.o.?
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > U mnie odpukać na razie OK, kocioł pracuje bezawaryjnie ponad rok (niezła
    > sztuka z tego Buderusa :-)), ale wolę się nie domyślać co by było gdyby się
    > naprawdę zapsuł.

    To co napisaliscie jest prawda o ile korzystacie z gwarancji. Gwarancja
    jest dowolnym zobowiazaniem gwaranta i tu moze sobie wymagac roznych
    cudow. Ale o ile nie kupujecie na firme to przysluguje z mocy prawa
    naprawa na zasadzie niezgodnosci towaru z umowa. A zobowiazany do tego
    jest sprzedawca sprzetu, czyli w tym wypadku kotla. I nie moze on
    zaslaniac sie firmowym serwisem itd, gdyz jest to jego obowiazek
    wymagany prawem. Oczywiscie np. na allegro moze byc w praktyce klopot z
    wyegzekwowaniem tego obowiazku, chociaz jesli kupuje sie w normalnej
    firmie to nie powinno byc problemow.