  • Data: 2009-02-02 18:18:50
    Temat: Re: Macie sprawdzony sklep wysyłkowy z kotłami c.o.?
    Od: "Piotr_Boncza" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    e-kran wrote:
    > [ciach]

    > Rynek psują też sami regionalni przedstawiciele producentów. Bo
    > najpierw tworzą sieć autoryzowanych partnerów, a potem sprzedają
    > urządzenia poza tą siecią do zwykłych hurtowni. Gdzie można je nabyć

    Nie psują tylko prawo nie pozwala dyskryminować kogokolwiek :)
    Każdy musi mieć możliwośc zakupienia kotła (czy czegokolwiek innego).

    > okazyjnie (nawet w detalu), lecz mając później problem z ewentualną
    > obsługą serwisową. Końcowego klienta robi się po prostu w konia,
    > tylko aby sprzedać i zarobić. Klient się cieszy, że kupił tanio, do
    > czasu gdy nie zdarzy mu się naprawdę poważny (= kosztowny) problem.

    Tanie mięso psy jedzą? Tak to było?

    > U mnie odpukać na razie OK, kocioł pracuje bezawaryjnie ponad rok
    > (niezła sztuka z tego Buderusa :-)), ale wolę się nie domyślać co by

    Szczęśliwie Buderus wszedł do grupy Boscha, czyli mamy szansę, że się
    poprawi.
    Dla mnie to jest najbardziej kiszkowate rozwiązanie systemu serwisu.

    pozdrawiam Piotr