eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieMacie sprawdzony sklep wysyłkowy z kotłami c.o.?Re: Macie sprawdzony sklep wysyłkowy z kotłami c.o.?
  • Data: 2009-02-01 13:50:16
    Temat: Re: Macie sprawdzony sklep wysyłkowy z kotłami c.o.?
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > To co napisaliscie jest prawda o ile korzystacie z gwarancji. Gwarancja
    > jest dowolnym zobowiazaniem gwaranta i tu moze sobie wymagac roznych
    > cudow. Ale o ile nie kupujecie na firme to przysluguje z mocy prawa
    > naprawa na zasadzie niezgodnosci towaru z umowa. A zobowiazany do tego
    > jest sprzedawca sprzetu, czyli w tym wypadku kotla. I nie moze on
    > zaslaniac sie firmowym serwisem itd, gdyz jest to jego obowiazek wymagany
    > prawem. Oczywiscie np. na allegro moze byc w praktyce klopot z
    > wyegzekwowaniem tego obowiazku, chociaz jesli kupuje sie w normalnej
    > firmie to nie powinno byc problemow.

    Pod warunkiem, że zaznaczysz, iż jest to reklamacja z tytułu "niezgodności
    towaru z umową". Zgodnie z ustawą na odpowiedź sprzedawca ma 21 dni.
    Jeżeli zwrócisz się "panie, bo kocioł nie działa i chciałbym, żeby ktoś na
    gwarancji przyjechał" to usłyszysz "proszę zadzwonić do serwisanta lub
    serwisu fabrycznego". Jest to odpowiedź jak najbardziej prawidłowa ze strony
    sprzedawcy.
    Teraz poczytaj sobie ustawę konsumencką i zobacz w jaki sposób sprzedawca
    może Cię zbyć.
    Do reklamacji z tytułu "niezgodności towaru z umową" masz prawo wtedy, kiedy
    ta reklamacja wyczerpuje znamiona takiej reklamacji.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1