    From: Rafal <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Malowanie a kołki rozporowe
    Date: Fri, 23 Oct 2009 09:42:44 +0200

    slaweks pisze:

    > A potem jak będziesz malował to będziesz zalepiał otwory?
    >
    > Wg mnie nie ma znaczenia.

    Ja zawsze przed malowaniem wyrywam wszystkie kołki ze ścian, gipsuje i
    dopiero po malowaniu wiercę na nowo.
    Malowane to jest dobry moment na przemeblowanie pokoju i nigdy nie wiem
    co moje drugie 0,5 wymyśli, a tak to może wymyślać co chce.
    Tak samo przed malowanie odkręcam wszystkie wyłączniki światła, gniazda
    sieciowe, lampki, lampy itp. Czasami jak mi się bardzo nie chce to nie
    odkręcam tylko listew przypodłogowych, potem jednak pluje sobie w brodę
    że tego nie zrobiłem. Nie znoszę jak jest domalowane do krawędzi
    nieodkręconego gniazda ówcześnie zabezpieczonego taśmą!
    Pozdrawiam
    Rafał