  • Data: 2010-09-16 07:27:11
    Temat: Re: Malowanie agregatem
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lagod" <niespamowaclagoda@listkropkapl> napisał w wiadomości
    news:4c91c28a$1@news.home.net.pl...
    > Ktoś może zdecydował się na kupienie sobie agregatu do malowania?
    > Te malutkie ze zbiorniczkiem 1l, albo te większe 8l do podłączenie
    > sprężarki?
    > Pytanie jest do praktyków. Jakie wrażenia?
    > Warto wydać 600zł (+ agregat sprężarkowy) do pomalowania domu, czy się nie
    > sprawdzi przy małej wprawie i/lub zbyt małej wydajności?
    > Faktycznie można zaoszczędzić na czasie i/lub na materiale?

    Bez sensu malowanie takim "agregatem"
    Kup dobry wałek i bedziesz miał lżej a i efekt lepszy będzie.
    Z "agregatem" to sie tylko nameczysz nawkurzasz a i tak pewnie w końcu
    pomalujesz wałkiem.
    Ja ostatnio malowałem wałkiem elewację pewnego budynku. 150mkw spokojnie bez
    wysiłku w sobote machnełem. Praca czysta i przyjemna.
    Malując w środku domu pewnie i tak wiecej czasu stracisz na oklejanie itp
    jak na samo malowanie.
    Mając dobry wałek praktycznie nie nabrudzisz/nachlapiesz a agregatem
    bałaganu narobisz większego.

    Krzysiek