    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Wed, 19 Sep 2012 03:21:46 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Malowanie i równanie ścian - kilka pytań
    From: s...@g...com

    W dniu środa, 19 września 2012 09:41:17 UTC+2 użytkownik pueblo napisał:
    > Witaj , 18 wrz 2012 w news:5058a6c5$0$26683$65785112@news.neostrada.pl

    > Sczotka drucianna też db sobie radzi, ale to w zależności od ściany -
    >
    > każda ma swoje preferencje - raz odpada farba, raz farba z tynkiem, a raz
    >
    > nic nie chce
    >
    > Czasami skuteczną metodą jest robienie nacięć krawędzią szpachelki -
    >
    > takich w kratkę. Potem szybciej odpada.
    >
    > Zauważyłem - i następnym razem tak zrobię - że dobrze sprawdza się papier
    >
    > ścierny drobny: 100-120. Założę go na tarczę i rozpirzę to co nie chciało
    >
    > normalnie odejść. Tylko trzeba się przygotować na chmury pyłu i wszystko

> [...]

    Najpierw poszukaj w marketach siatek sciernych.
    One ciutke lepiej drą niz papier.
    Prace kątówką/wiertarką odradzam. Pyłu masa a wydajnosc taka sobie.
    Jak warstwy odchodzą to zdrapac szpachla, jak nie odchodzą to drapac tylko jesli
    konieczne (np lamperia olejna albo przekonanie zony).
    sciane mozna pomoczyc lub opalic, wtedy czasem lepiej odchodzi.