  • Data: 2011-07-02 13:42:36
    Temat: Re: Mały i lekki wciągnik łańcucowy
    Od: MichałG <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-02 14:56, RadekNet pisze:

    > Ano wlasnie ... chce u siebie w garazu pod sufitem zalozyc szyne, po
    > ktorej bedzie jezdzil wozek z przymocowana wyciagarka. Zakladam
    > podloszenie silnikow (czyli dajmy na to 200kg), ale jakby i mozna bylo
    > na nim uniesc przod/tyl samochodu...
    > Jak to rozwiazac konstrukcyjnie? Wykuc dziure w scianie i ponad
    > nadprozem to chyba troche malo? Robic jakas rame na przedniej i tylnej
    > scianie?

    200 kg to żadne obciązęnie ... no prawie. ;) Tyle ma przenieść każdy
    metr kw. stropu. Spytaj najblizszego murarza jak to zrobić.
    Gdybyś jednak chciał podnosic tak >=500 i wiecej to niech to raczej
    bedzie kostruktor...
    Z premedytacja unikam udzielania takich rad 'zdalnie'... bo to po prostu
    niebezpieczne.
    Michał