  • Data: 2013-11-20 19:31:16
    Temat: Re: Mam projekt budowlany - ciekaw co nagrzmocili w CO
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam wrote:

    > Ja mysle ze tu w ogole nie ma o czym dyskutowac, pomijajac fakt ze
    > dane sa z czapy przyjete (pompa nagrzeje wode do 48stC a nie 40stC,
    > prysznic bierze sie w max 37C, a nie 40stC - to ze ktos sobie ustawia
    > 45stC na baterii
    > nie oznacza ze tyle z niej leci, a raczej ze jest totalnie
    > rozkalibrowana. 45stC to juz woda ktora parzy :) to moze zalezy od
    > domu ale ja sie kapie
    > o 2-3 w nocy, zona o 23, wiec dla mnie czepianie sie 10 min w jedna
    > czy druga strone to jakis nonsens :D
    > pozdr.

    a ja ci powiem, że pier***...

    pompa ciepła grzeje tyle ile chcesz, moja grzeje do 45 stopni.

    37 stopni to jest woda nie goraca, taka wyższo letnia, co do kalibracji
    baterii to kilka razy sprawdzałem jaka woda leci mi z rury i wiem że moja
    żona sie czasem pluska w 45 stopniach. 45 stopnia to woda bardzo ciepła ale
    nie gorąca. 50 stopni to jest wodą gorąca.

    no jasne skoro żona sie myje o 23 a ty o 2 czy 3 to spoko jak zrobicie sobei
    dziecko to będziecie je myli o...
    widze tutaj jakiś slot czasowy ok godziny 1800 :)

    im więcej piszesz tym więcej głupot wypisujesz.