eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieMarketowe vs "firmowe" › Re: Marketowe vs "firmowe"
  • Data: 2016-03-08 12:19:54
    Temat: Re: Marketowe vs "firmowe"
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    nadir wrote:

    > W dniu 2016-03-08 o 11:53, masti pisze:
    >
    >>> Żeby była strategia marketingowa, to trzeba na nią przeznaczyć środki,
    >>
    >> ale niekoniecznie na reklame publiczną
    >
    > Piszemy o odbiorcu końcowym, który stoi przed dylematem, na przykład
    > Parkside vs. Bosch, jego niuanse między producentem a sprzedawcą w ogóle
    > nie interesują.

    ale odiorca końcowy nie kupi Parkside'a jeśli nie będzie go w ofercie
    dużej sieci

    >
    >>> ja pytam o sytuację gdy w ogóle nie ma kasy na marketing.
    >>
    >> to znaczy, że nie masz kasy na prowadzenie działalności
    >
    > Czyli w/g Ciebie przeciętny, polski rolnik powinien zawijać manele. Iluż
    > ich wydaje kasę na promocję/marketing?

    i to jest ich problem. Dlatego na świecie funkcjonują spółdzielnie.

    > Zresztą, to zależy od skali przedsięwzięcia, ale jeżeli większość
    > budżetu firmy idzie na marketing a nie na poprawę jakości produktów, to
    > coś jest nie halo. A, że w ostatnich latach przemysł
    > reklamowo-marketingowy rozrósł się i nadal się rozrasta, to inna bajka.
    >
    >>> Robimy coś w miarę taniego i dobrego pod nikomu nie znaną marką, coś jak
    >>> Parkside kilka lat temu, po jakiś czasie marka i jakość sama się bronią.
    >>
    >> i myslisz, że duże sieci przyjdą do Ciebie coś kupić same z siebie?
    >
    > Jak będziesz miał dobry produkt w dobrej cenie, to przyjdą.

    naiwny

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1