eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieMarketowe vs "firmowe" › Re: Marketowe vs "firmowe"
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !2.eu.feeder.erje.net!feeder2.usenet.farm!eternal-september.org!feeder.eternal-
    september.org!mx02.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: masti <g...@t...hell>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Marketowe vs "firmowe"
    Date: Tue, 8 Mar 2016 11:19:54 -0000 (UTC)
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 43
    Message-ID: <nbmcgp$kmp$1@dont-email.me>
    References: <6...@g...com>
    <9...@g...com>
    <0...@g...com>
    <nbji86$2r2$1@node1.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <d...@g...com>
    <56dea928$0$640$65785112@news.neostrada.pl> <nbm9c5$9if$1@dont-email.me>
    <56deaf63$0$22840$65785112@news.neostrada.pl>
    <nbmb00$f6b$1@dont-email.me> <56deb4f7$0$643$65785112@news.neostrada.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 8 Mar 2016 11:19:54 -0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="4ff5dea478e7f088c8d76b0f2c54a4e2";
    logging-data="21209";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX19EHRNOli7RlAaJB2I//R52"
    User-Agent: XPN/1.2.6 (Street Spirit ; Linux)
    Cancel-Lock: sha1:/y6iEEOYEjMJrXLryB68ws33ghY=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:511930
    [ ukryj nagłówki ]

    nadir wrote:

    > W dniu 2016-03-08 o 11:53, masti pisze:
    >
    >>> Żeby była strategia marketingowa, to trzeba na nią przeznaczyć środki,
    >>
    >> ale niekoniecznie na reklame publiczną
    >
    > Piszemy o odbiorcu końcowym, który stoi przed dylematem, na przykład
    > Parkside vs. Bosch, jego niuanse między producentem a sprzedawcą w ogóle
    > nie interesują.

    ale odiorca końcowy nie kupi Parkside'a jeśli nie będzie go w ofercie
    dużej sieci

    >
    >>> ja pytam o sytuację gdy w ogóle nie ma kasy na marketing.
    >>
    >> to znaczy, że nie masz kasy na prowadzenie działalności
    >
    > Czyli w/g Ciebie przeciętny, polski rolnik powinien zawijać manele. Iluż
    > ich wydaje kasę na promocję/marketing?

    i to jest ich problem. Dlatego na świecie funkcjonują spółdzielnie.

    > Zresztą, to zależy od skali przedsięwzięcia, ale jeżeli większość
    > budżetu firmy idzie na marketing a nie na poprawę jakości produktów, to
    > coś jest nie halo. A, że w ostatnich latach przemysł
    > reklamowo-marketingowy rozrósł się i nadal się rozrasta, to inna bajka.
    >
    >>> Robimy coś w miarę taniego i dobrego pod nikomu nie znaną marką, coś jak
    >>> Parkside kilka lat temu, po jakiś czasie marka i jakość sama się bronią.
    >>
    >> i myslisz, że duże sieci przyjdą do Ciebie coś kupić same z siebie?
    >
    > Jak będziesz miał dobry produkt w dobrej cenie, to przyjdą.

    naiwny

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1