  • Data: 2016-03-08 17:15:31
    Temat: Re: Marketowe vs "firmowe"
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-08 o 13:25, Maniek4 pisze:

    > Porsche to klasa, porzadanie i jakosc. Czyli atrybuty broniace sie bez
    > reklamy jak piszesz. A jednak po BMW i Mercedesie pojawily sie ich reklamy.

    Bo i Porsche dziś spowszedniało, może też zdziadziało, nie wiem bo nie
    mam. Ale widzę coraz więcej, na przykład Panamer, niż wiele lat temu
    widywałem 911, 928 czy inne cudeńka.
    Obecne BMW i Mercedesy nie są już tak trwałe, jak te z przed 20-30
    lat(tu akurat mam pewne porównania), może z Porsche tez tak jest, że
    trzeba zacząć reklamować ten "chłam"?