  • Data: 2016-03-08 21:21:06
    Temat: Re: Marketowe vs "firmowe"
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-08 o 17:15, nadir pisze:

    > Bo i Porsche dziś spowszedniało, może też zdziadziało, nie wiem bo nie
    > mam. Ale widzę coraz więcej, na przykład Panamer, niż wiele lat temu
    > widywałem 911, 928 czy inne cudeńka.
    > Obecne BMW i Mercedesy nie są już tak trwałe, jak te z przed 20-30
    > lat(tu akurat mam pewne porównania), może z Porsche tez tak jest, że
    > trzeba zacząć reklamować ten "chłam"?

    Kiedys byl Mercedes, BMW i dlugo nic, bo Bentley, czy Aston w ogole
    dostepny nie byl. Dzis np. Insignia jezdzi sie podobnie jak S klasa nie
    mowiac o Volvo. Kazdym o mocy powyzej 100KM pojedzie sie 200/h. A
    Porsche? Na Panamere moze po prostu coraz wiecej ludzi stac. Z reklamami
    mysle, ze jest po prostu tak: produkuja sobie np. Touarega ze znaczkiem
    Porsche i napisem Cayenne, jako rozszerzenie oferty dla tych co nie
    mieszcza sie z nartami w 911. Inni zamiast majacego coraz czesciej
    opinie samochodu dla rolnika - X5 jak kiedys Q7, wybieraja Cayenne bo
    Porsche to fajne samochody i jednak prestiz w porowniu z Touaregiem.
    Przy okazji jest tanszy od 911, wiec da sie latwiej sprzedac co, wiec
    mozna reklamowac.

    Pozdro.. TK