  • Data: 2017-05-09 22:21:32
    Temat: Re: Maszynka do przerobu odpadów drewnianych - jaka?
    Od: abomito <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Masz bana na googlach ze nie mozesz sprawdzic dlaczego brykiety kupy sie trzymaja i
    musisz wymyslac swoje glupie teorie?

    Nie, poza internetem też jest życie.
    Dziękuję, że koledzy pomogli.Sam Zenek sam by nie znalazł...
    Ale przynajmniej wie, że brykiety same z siebie się kupy nie trzymają.

    Mówiłem jeszcze o paku.Ale tylko w wiki była wzmianka , że służy do produkcji
    brykietów.O produkcji tychże nic o tym nie piszą. Ale gdy spalisz brykiet z węgla,
    będziesz czuł..