  • Data: 2009-07-29 17:08:31
    Temat: Re: Maty grzejne kapilarne, infor
    Od: Józef Małczyński <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Lip, 10:08, shaman <s...@p...wytnij.onet.pl> wrote:
> [...]
    m.googlegroups.com...

    > LOL! 10/10 kiki :)
    >
    > PZDR
    > Shaman

    "Bohaterstwo" potaniało. Współczuję wykonawcom tego kiki. Zapewne ma
    ich zatrudnionych za 10 groszy tak, jak i kierownika budowy. Ci,
    którzy mu przyklaskują zapewne też są podobnej proweniencji. A ja, z
    głupoty swej, chciałem się tylko dowiedzieć czy zadowoleni są
    użytkownicy pewnego typu urządzenia. Ale cóż.
    Kiki wie lepiej. Będę się mu przyglądał. Nie piszcie, nie dzwońcie.
    LOL i Wam. Bądźcie zdrowi