  • Data: 2009-04-21 05:34:18
    Temat: Re: Mieszkania na wynajem w domu...
    Od: "SuperHolowanie.pl" <info_wytnij to_@SuperHolowanie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Licencjonowany krajowy i międzynadorowy transport pojazdów
    www.SuperHolowanie.PL, 511 108 108

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    On 19 Kwi, 20:10, detektyw <albanpodkreslnik13@.gazeta.2xy> wrote:

    > przy pokoju łazienki nikt nie zabrania, ale jak projektant wrzuci
    > kuchnię i będą wydzielone, tzn. będzie wyglądało jak lokal mieszkalny
    > to mieszkalny jednorodzinny nie przejdzie - z definicji dwa lokale
    > i centrum miasta ;)

    A niby czemu nie przejdzie? Znowu straszysz!
    ;-)

    > IMHO lepiej ustawić pokoje i tak je nazwać, później zrobić zmianę
    > sposobu użytkowania z mieszkalnego jednorodzinnego na mieszkalny z
    > pokojami do wynajęcia, tylko kuchnia wspólna, gdzieś by musiała być

    A otwarta kuchnia na korytarz nie przejdzie?
    ;-)

    No ale każde "mieszkanie" ma mieć swoją kuchnię oraz być oddzielone drzwiami z
    korytarza udającego klatkę schodową... Czyli prawo zabrania posiadania kilku
    kuchni w domu powiedzmy kilkupokoleniowym (załóżmy mieszka duża rodzina - np
    dziadkowie, synowie/córki z żonami/mężulkami oraz wnuki dorosłe)?