  • Data: 2011-04-22 11:06:19
    Temat: Re: Miszcz tehniki gżewtrzej
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomościnews:iorg18$mro$1@inews.gazeta.pl...

    -8-5kw-fi-200mm-i15...

    > tym co się ze spalin wykropli na tym wymienniku....
    > Gdyby to wszystko wyło takie proste, to ludzie dawno powsadzaliby rury z
    > wodą do kominów i grzaliby że hej....

    Ten plaszcz jest owiewany i wewnatrz i z zewnatrz?
    Ile wody ma szanse sie wykroplic?

    Bo na komin to chyba bardziej szkodliwie dziala zmiana temperatury niz
    te troche wody wpadajace prosto na dno komina?

    Chyba ze kominy dzis na dnie sa profilowane zeby wszystko co do nich
    wpadnie poturlalo sie do pieca. Nie wiem, dlatego pytam.