  • Data: 2011-05-09 08:52:20
    Temat: Re: Młot pneumatyczny zamiast wiertarki ?
    Od: Shaman <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 07-05-2011 o 23:58:13 /// Kaszpir /// <b...@a...pl> napisał(a):

    > Troszkę się różni szczegółami ...
    >
    > Ale prawdopodobnie zaryzykuję i kupię tą młotowiertarkę w Aldi.
    > Cena dość atrakcyjna i 3 lata gwarancji , a jak na razie produkty które
    > kupowałem w Aldi/Lidl były naprawdę dobrej jakości ...
    >
    > I zapewne ta wiertarka też będzie ...

    Ja dzisiaj nabyłem, zgodnie z zapowiedzią, młotowiertarkę z Lidla. Jakoś
    bardziej mnie przekonuje sprzęt w kolorze zielonym ;) Wcale nie zamierzam
    jej oszczędzać. Niczego się po niej nie spodziewam, a ten sezon na budowie
    pokaże ile jest faktycznie wart sprzęt z tych przedziwnych
    międzynarodowych warzywniaków typu Aldi/Lidl:)

    --
    PZDR
    Shaman