  • Data: 2011-05-10 06:13:01
    Temat: Re: Młot pneumatyczny zamiast wiertarki ?
    Od: xart <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-09 22:23, /// Kaszpir /// pisze:
    > Więc zapewne możliwości mlota bym nie wykorzystał nigdy , a musiałbym
    > się męczyc z ciężkim klamotem ,
    Na 99% tak by było.

    > Sądzę że raczej kupię zwykłą wiertarkę.
    W twoim przypadku zwykła wiertarka powinna wystarczyć, tym bardziej że
    masz ściany, w których możesz wiercić lepszą wiertarko-wkrętarką
    akumulatorową.

    > Może jakiegoś Bosha , Skill lub Black&Deckera ...
    Jeśli nie planujesz zbyt często i intensywnie katować sprzętu, to
    według mnie możesz zaryzykować i kupić jakiś polecany na grupie
    sprzęt z Lidla czy Castoramy do 100PLN, Jeżeli jednak uważasz że przyda
    Ci się coś więcej w granicach 250PLN to proponowałbym przyjrzeć się
    markom mniej znanym ale według mnie wartym zastanowienia np
    Kress 550 SBLR-1 czy Hitachi FDV 16 VB2.

    Życzę udanych zakupów i zadowolenia ze sprzętu.
    pzdr
    art