  • Data: 2011-04-10 06:36:29
    Temat: Re: Młotowiertarka dla amatora
    Od: Piotr D. <p...@z...to> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 9 Apr 2011 23:06:42 +0200, Bartek napisał(a):

    > kupiłem następną i ta od 2 lat działa. Skil i blackdecker będą niewiele lepsze
    > (o ile w ogóle) a 2 razy droższe. Moim zdaniem - nie warto.

    I właśnie nie wie czy brać coś najtańszego z założeniem, że jak padnie to
    się kupi drugą czy coś choć trochę lepszego z mniejszą ilością plastiku w
    środku. Te ecoteki i einhelle są raczej niezbyt pochlebnie opisywane. Już
    się wyleczyłem z kupowania tanich śrubokrętów, co się na pierwszym lepszym
    wkręcie gną i ścierają i nic tak mnie nie trafia jak mam coś zrobić a nie
    mam narzędzia (zwykle wtedy czasu nie ma, sklep zamknięty itd.).

    Piotrek