  • Data: 2010-03-28 08:41:19
    Temat: Re: Młynek do pieprzu
    Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-03-19 19:07, Panslavista pisze:
    >>> http://www.smak-kuchni.pl/Mlynek-do-pieprzu-drewnian
    y-maly-2NT-p272.html

    > Jak masz pomysł, projekt - wprowadź go w życie. Mędzenie to nie jest męska
    > rzecz. Mi wystarczyłby plastikowy lejek odpowiednich rozmiarów, których
    > pełno w sklepach.
    No bez przesady, czy ja mędzę? Tylko o drobnej niedogodności wspominam,
    która jest jedyną a przez to największą jaką posiada ten młynek. Gdyby
    producent zmajstrował górę tak, by choćby posiadała 5mm rand na brzegu
    (by się ziarenka nie rozsypywały) albo większy/w innym miejscu otwór do
    zasypywania, to może by było lepiej.
    Tutka z papieru bo:
    a) lejek jaki posiadam - ma większą końcówkę niż otwór w młynku (nie
    będę latał specjalnie po lejek do młynka, a kartkę papieru każdy posiada)
    b) po wsypaniu do lejka pieprzu - klinowały się w rurce ziarenka i nie
    leciały. Tutkę z papieru łatwo pougniatać i wszystko wsypuje się bez
    problemu.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173