    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Mnie to nie dotyczy.
    Date: Sun, 31 Jul 2011 22:39:34 +0000 (UTC)

    Dnia Sat, 16 Jul 2011 21:17:12 +0000 (UTC), Marex napisał(a):
    > Psu to akurat warto zawierzyć.Nie zawiedzie Cię. Gazownictwu mniej...

    Gazownictwo jest o tyle wredne, że może dostarczać niewiadomoco. Elektrownia
    nie puści oszukiwanego prądu, a gazownia puści gaz z dowolnymi domieszkami
    i jedynym efektem będzie zimniejsza woda i wyższe rachunki :(

    Można opowiadać o alternatywach, ale jeśli ktoś nie chce się babrać z węglem
    to przy ogrzewaniu alternatywy dla gazu nie ma :-/

    Pozdrawiawm,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944