  • Data: 2011-06-09 10:19:11
    Temat: Re: Moc kolektora dzis w godzinach 15-16
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ppred <p...@p...onet.pl> napisał(a):

    > W Polsce prąd wcale nie jest taki drogi - poniżej średniej unijnej. Nie
    > powielaj mitów
    > pzdr,
    > pp
    Nie powielam mitów. Napisałem bo sprawdziłem. Wpisałem w google cena prądu na
    Białorusi. Co prawda nie dostałem odpowiedzi z złotówkach, ale wyskoczyło
    sporo artykułów prasowych. W niektórych było napisane że niższa. W innych że
    znacząco niższa. Były i informacje z innych krajów, że niemcy mają taniej, że
    w Anglii od prądu bardzo niski podatek, że w Luksemburgu tańszy o 33%. Że
    warto importować z Norwegii bo taniej wychodzi niż robiony w Polsce. Z innego
    źródła wiem że szklarnie w Norwegii ogrzewane są prądem i to co w nich rośnie
    jest w tej samej cenie co z polskich szklarni opalanych najtańszym węglem. Że
    na Białorusi średnia pensja w Mińsku to w przeliczeniu na złotówki 1800
    złotych a na wsi 900 złotych przy cenie np benzyny 2,50. Myślisz ze to była
    zmowa pismaków żeby mnie w chu.. zrobić. Nie jeden artykuł a kilka i we
    wszystkich to samo.