  • Data: 2011-06-09 20:13:31
    Temat: Re: Moc kolektora dzis w godzinach 15-16
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Yozwig <j...@o...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "ppred" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > news:isr1he$v3d$1@node2.news.atman.pl...
    > >W dniu 2011-06-09 19:48, ppred pisze:
    > >> Miało pójść z linkiem
    > >> http://epp.eurostat.ec.europa.eu/tgm/table.do?tab=ta
    ble&init=1&language=en&p
    > code=ten00115&plugin=1
    > >>
    > >> pzdr,
    > >> ppred
    > > I jeszcze dane brutto
    > > http://epp.eurostat.ec.europa.eu/cache/ITY_OFFPUB/KS
    -QA-10-046/EN/KS-QA-10-04
    > 6-EN.PDF
    >
    > I jakie z tego wnioski?
    >
    > --
    > Yozwig

    Że ktoś kłamie. Nie ja bo nie pisałem artykułów na których się oparłem. Nie Ty
    bo nie robiłeś statystyk. Dobrze ktoś napisał że pewno chodzi o siłę nabywczą.
    Wtedy mniej więcej z Luksemburgiem się zgadza, Z Niemcami i Anglią też. A
    Białoruś to raj na Ziemi. Przy pensji 1800 zł i cenie benzyny 2,50 maja 4 razy
    większą siłę nabywczą od Polaków. Jak benzyna o połowę tańsza to można
    domniemywać że i inne nośniki też są o połowę tańsze. Wyobraź sobie, biorąc
    pod uwagę wariant białoruski, że prąd liczony do siły nabywczej takiej jak na
    Białorusi kosztuje cie nie 70 groszy w I taryfie i 30 w drugiej. A 18 groszy w
    I i 8 w drugiej. Dupy byś sobie przy pensji 1500 zlotych w gazy, ekogroszki
    itp nie zawracał. Poszedł byś do marketu i kupił 6 chińskich grzejników
    elektrycznych po 30 złotych. I walił w czapkę że grzejesz prądem. Kolektor
    rekuperator. Śmiał byś się z tego. Tak że chyba moje na wierzchu. W Niemczech
    dla Niemca prąd jest tańszy niż dla Polaka w Polsce. Ogólnie mają taką
    drożyznę że cukier kupiony tam w hurtowni z zyskiem można sprzedać w Polsce.
    Chodzę w angielskich butach kupionych w Londynie. Bo dla mnie co pojechałem
    tam turystycznie były tańsze niż tutaj. Kilka koszul i sweterków też sobie tam
    kupiłem. W opisywanym jako najdroższy i najbardziej ekskluzywny dom towarowy w
    europie. U Harrodsa znaczy się. Oprócz odlotowych cen na jakieś super
    produkty, ceny na dziale spożywczym podstawowych artykułów zbliżone do Żabki.
    Przy zdecydowanie wyższej niż żabkowa jakości. Wychodzi że cały czas jesteśmy
    dziadami w Europie. Na dodatek walonymi bez gumki w kakałko przez
    własnoręcznie wybranych przedstawicieli narodu.