  • Data: 2011-06-09 22:36:59
    Temat: Re: Moc kolektora dzis w godzinach 15-16
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maniek4 <r...@l...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "kogutek" <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Ja to tak sobie mysle, ze jestesmy fenomenem na skale swiatowa. Przy tych
    > wszystkich slusznych rzeczach ktore piszesz jakos dajemy sobie rade.
    > Budujemy domy, kupujemy mieszkania i jezdzimy (w czesci rzecz jasna)
    > Mercedesami. Gdyby do naszych warunkow przeniesc statystycznego Niemca to
    > sadze, ze szybko wyladowalby na centralnym w Warszawie.
    >
    > Pozdro.. TK

    Fenomenem nie. My po prostu jesteśmy bardzo biedni. To co gdzie indziej jest
    na wyciągnięcie ręki tutaj jest szczytem marzeń. W Niemczech jak ktoś
    przeciętnie zarabia to dostaje kredyt jak ma kaprys mieć własne mieszkanie i
    go potem spłaca praktycznie nie odczuwając związanych z tym niedogodności.
    Stać go co kilka lat na nowy samochód, pojedzie na wakacje, wyskoczy do
    restauracji. Tutaj jak ktoś przeciętnie zarabia i kupi mieszkanie na kredyt to
    jest ujebany na najbliższe 30 lat. Najlepsze lata życia zapierdala na
    wszystkich z wyjątkiem siebie. Zanim spłaci zachoruje na raka i tyle jego.
    Popatrz na kolektor trochę inaczej. Niemiec ma ze dwa razy większą siłę
    nabywczą. Jak na Allegro całkiem przyzwoity kolektor kosztuje 1200 złotych to
    dla Niemca on kosztuje 600. Dostanie 50% dopłaty. To 3 stówy za 2m2. To mu
    warto go kupić czy nie warto?