    From: Janusz <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Moda na płaskie dachy nadchodzi ;)
    Date: Wed, 6 Nov 2019 11:46:06 +0100

    W dniu 2019-11-05 o 23:34, ToMasz pisze:
    > każdy z nas może mieć inne zdanie. to jest dobre. natomiast złe jest,
    > jeśli ktoś kłamie, albo do swojego zdania dorabia ideologię. jako
    Ja nie muszę dorabiać ideologi w przeciwieństwie do Ciebie, akurat
    mam szkoły pokończone w tym kierunku i trochę więcej wiem od Ciebie,
    papę niszczą warunki atmosferyczne i Ci co po niej depczą, o ile na stromych
    dachach dłużej zachowa szczelność to na płaskich zaśmieconych już nie.

    > rozumiem że masz takie przekonanie. ale czy zaryzykowałbyś poparcie tego
    Nie tylko, mam taki dach to po pierwsze a drugie jak wyżej napisałem
    uczyłem sie
    o nich i znam zalety i wady każdego. Więc daruj sobie.

> [...]
    > dachówką ulegnie innemu uszkodzeniu - zapłacisz komuś za to? Raczej nie.
    > bo raz że teraz niepotrzebnie ryzykujesz radykalnymi stwierdzeniami, dwa
    > co Ciebie obchodzi czyjś dach, trzy nawet firma która robi dachy nie da
    > prawie wiecznej gwarancji tylko 5-10 lat. albo 25 na samą dachówkę, ale
    > nie na resztę dachu. Bo dachówka może być "wieczna" ale deski pod nią -
    > już nie.
    > całość problemu opiera się na braku wyliczeń który dach jest tańszy i
    > fakcie że "odfruwają" głównie dwuspadziste. a Ty twierdisz ze są
    Chłopcze, naprawdę jesteś śmieszny z tymi dywagacjami.

    --
    Janusz