  • Data: 2019-11-06 11:51:51
    Temat: Re: Moda na płaskie dachy nadchodzi ;)
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja mieszkam w bloku od... 1974 kilka. Raz bylo zalanie klatki (i chyba kilku
    mieszkan) przez dach, remonty generalne dachu tak co 10-15 lat robia...
    I to się mniej więcej zgadza, papa tyle wytrzyma, dawniej nawet mniej bo
    były dużo gorsze, teraz na osnowie szklanej są bardziej wytrzymałe.

    > Mam widok z gory na 3/4 osiedla, wiec ck jakis czas widze, ze kleja nowa pape
    (ostatnio ~nascie lub wiecej lat termozgrzewalna + nowe obrobki kominow)
    > Mam rodzine (+swoj domek) na wsi. 2 z tych domow mialy plaski dach (taki "miejski"
    styl ;) ), w obu juz sa spadziste + doszlo pod dachami poddasze.
    > Jeden na 100% z powodu ciaglego przeciekania wiosna...
    Pewnie zły spad jest i robi się kałuża, trzeba lekko zmienić profil dachu.

    > To jest oczywiste, spartolic da sie wszystko ;)
    > Aktualnie uwazam, ze da sie zrobic porzadny plaski, ale raczej jako monolityczna
    powierzchnie, czyli zadnych kominow, w sumie przy wentylacji mechanicznej i grzaniu
    pradem jest to dosc proste. Nawet komin do gazu mozna puscic po scianie...
    Ale beton też przecieknie, będzie nasiakał i przecieknie więc nadal
    płaski dach to kiepskie rozwiązanie.

    > Ta... mam tez garaz w garazowcu, ktory przecieka (garazowiec, nie moj garaz) od
    samego poczatku, ze 20 lat juz ;) "NIE DA SIE..."
    :)

    --
    Janusz