    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: "Mój prąd" - nowe dofinansowanie na panele
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    <1...@m...org>
    <4...@g...com>
    <186gr4i2gob2x$.dlg@myjk.org>
    <a...@g...com>
    <1...@m...org>
    <9...@g...com>
    <k5m77yywrkmr$.dlg@myjk.org>
    <e...@g...com>
    <6...@m...org>
    <a...@g...com>
    Date: Tue, 6 Aug 2019 10:22:48 +0200

    Mon, 5 Aug 2019 15:12:21 -0700 (PDT), Budyń

    > nie widze przeciwskazan do latania samolotami przez rządową wierchuszkę,
    > nieistotne czy to tusk, czy kuchcinski. Jesli lot był uruchomiony pod
    > samą rodzinę to jest to naganne.

    Mnie to mierzi, niezależnie czy lata marszałek (pytanie tylko po co i gdzie
    akurat marszałkowi się tak śpieszy) czy premier (choć premier niejako
    jednak więcej ma do działania . Pomijam prezydenta, bo to jakby oczywiste,
    zupełnie inny segment. Niemniej tusku latał rejsowymi i żył a tutaj sobie
    żoncia marszałka lata "przy okazji" i też jest git. Ale...

    "Analizując loty Kuchcińskiego, można zauważyć, że większość rejsów
    odbywała się na trasie Warszawa-Rzeszów i Rzeszów-Warszawa. W wykazie
    pojawia się również miejscowość Huwniki na Podkarpaciu, gdzie Marek
    Kuchciński ma kilkuhektarową działkę." -- No co, leciał na RODOS!

    "18 czerwca 2019 r. Marek Kuchciński poleciał samolotem do Krakowa na 70.
    rocznicę urodzin Lecha Kaczyńskiego na Wawelu." -- Serio potrzebny był do
    tego samolot?

    "29 czerwca 2019 roku jako cel podróży wpisano "wręczenie nagrody dla
    milionowego pasażera pociągu relacji Przemyśl-Kijów"." -- Serio?!

    "5 lutego 2019 r. Marek Kuchciński wyleciał do Rzeszowa na III Memoriał
    Olka Ostrowskiego w narciarstwie wysokogórskim. Marszałek Sejmu spotkał się
    rówież z samorządowcami w powiecie bieszczadzkim. [...] Wstawił też zdjęcie
    z jazdy na nartach. Podatników ta operacja miała kosztować 100 tys. zł." --
    Czyli żeby nie marnować jałowo tych 100 tys. zł to spotkał się z kolesiami
    samorzadowcami, i jeszcze na narciochach pośmigał.

    Tu masz pelny wykaz wysokich lotów marszałka:
    http://www.sejm.gov.pl/media8.nsf/files/ZJEI-BERREL/
    %24File/Wykaz_krajowych_podr%C3%B3%C5%BCy_s%C5%82u%C
    5%BCbowych_drog%C4%85_powietrzn%C4%85_Marsza%C5%82ka
    _Sejmu_VIII_kadencja.pdf

    Dalej marszałek w swoim "tłumoczeniu" stwierdził, że nie będzie siedział w
    sejmie tylko będzie jeździł po ludziach. To popatrzmy, od marca 2016 do
    grudnia 2018 -- 56 lotów. Od stycznia 2019 do lipca 2019 29 lotów. Coś mu
    średnia w 2019 mocno podskoczyła -- czy mię się tylko zdaje? Może
    skomentujesz skąd ten nagły wzrost przelotów powiązując z innymi
    nadchodzącymi niebawem wydarzeniami?

    > Temat w zasadzie drugorzędny, ale ponieważ nie ma wiele innego
    > na pis to bedzie pompowany do oporu.

    Będę wyciągać takowe na bieżąco z prośbą o komentarz (w historii nie chce
    mi się grzebać, bo po co się dwa razy denerwować, ale na szybko to możesz
    skomentować drogę co sobie poprzedni premier wybudował do domu, albo
    notoryczne wypadki i kolizje rządzących z prezydentem na czele). Aczkolwiek
    jak wszystkie twoje komentarze mają się kończyć jak do tej pory (czyli nie
    ma problemu że łamią PRAWO, bo to w imię jakiejś wyższej idei) to chyba to
    kompletne marnowanie czasu.

    > zapewne, tak zgaduję, rząd chce ukryc ze listy poparcia sa podpisane
    > przez samych zainteresowanych na zasadzie ja tobie a ty mnie.
    > Politycznie niezręczne.

    To nie jest politycznie niezręczne -- to jest łamanie prawomocnego wyroku
    sądu przez SEJM RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ! Ale ty problemu oczywiście nie
    widzisz bo jest wyższa idea... Wiesz, było już paru takich co tak
    twierdzili i to się zawsze źle, dla zwykłych ludzi, kończyło.

    > Co do calosci sądownictwa mam zdanie dosc jasne
    > - rozgonić w trzy d... i odbudować. Od dawna to co sie wyprawia ze
    > sprawiedliwoscią nie ma nic wspolnego. Opozycja stara sie sprawic
    > wszelkimi metodami "by było jak było" łącznie z czysto targowicką metodą
    > odwołania do sił zewnętrznych - a rząd próbuje robić swoje. Jasne ze z
    > punktu widzenia litery prawa to je łamie. Ale z punktu widzenia interesu
    > narodowego kierunek ma prawidłowy. I ma w zwiazku z tym moje poparcie.

    Z mojego punktu widzenia pis spierdolił sądownictwo jeszcze bardziej choć
    miał je naprawić. Kumoterstwo i nepotyzm galopuje, nie tylko w sądach --
    wszędzie. Ale ty tego nie wiesz, albo nie chcesz widzieć -- więc nie masz
    też problemu.

    > Jesli ktos z totalopositzion liczy ze pisowi
    > spadnie popracie to sie przeliczy.

    Ale oczywiście że się przeliczy, bo pis sobie kupił wyborców którzy będą na
    niego głosować żeby nie wiem co się stało. Jedyna opcja aby totaloposyszyn
    wygrała to danie jeszcze więcej tępej gawiedzi.

    > Ale dzieki tęczowym tylko mu wzrosnie.

    No, bo praktycznie ten sam sort co głosuje za kiełbasą. Też mu się podoba
    pacyfikowanie ludzi za to że są inni choć ŻADNA W TYM ICH WINA -- tak ich
    bogu stworzył. Tymczasem nietolerancyjni od lat ich marginalizują, wyzywają
    od zboczeńców, chcą leczyć, a najlepiej wsadzić do szafy i schować by na
    nich nie patrzeć.

    --
    Pozdor
    Myjk