  • Data: 2019-08-07 22:49:21
    Temat: Re: "Mój prąd" - nowe dofinansowanie na panele
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wednesday, August 7, 2019 at 9:11:04 PM UTC+2, Budyń wrote:

    > kris -przed urną bede mial wybór pis, po, lewica i psl. Lub nie iść. Co wobec
    powyższego?

    Zapewne jeszcze jakies inne partie/komitety sie zarejestruja. Pomijanie ich ze
    wzgledu na sondazowe szanse jest takie sobie... Ja mam problem, bo obiecalem sobie
    nie glosowac na zadne POPiSy, spadkobiercow PZPRu czyli SLD i na zadne inne lewactwo
    itp... Jak juz nie mam innego wyboru (np. Komorowski vs Duda) to ide i skreslam obu
    oddajac niewazny glos :(
    Niestety nie widze zadnej opcji na zmiane tej sytuacji w najblizszym czasie. Ludzie,
    ktorzy by sie nadawali nie maja praktycznie zadnych powodow, zeby kandydowac :( W
    prywatnych firmach, korporacjach itp. dostaja znacznie lepsza kase niz szeregowy
    parlamentarzysta (pomijajac przekrety z byciem czlonkem przeroznych rad nadzorczych
    itp.), mniej stresow, tlumaczenia sie hgw komu, ujawniania swojego majatku, nie musza
    "dyskutowac" z imbecylami, ktorzy niestety sie "zalapali"...