  • Data: 2019-08-13 14:39:45
    Temat: Re: "Mój prąd" - nowe dofinansowanie na panele
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Az ty kurwo meska w dupe jebana.

    Zapewne piszesz o swoim tatusiu.

    > Gdzie i kiedy stalem sie fanem placformy?

    Tak, tak, bo ja to zapewne napisałem podszywając się pod ciebie: "Jesli
    sie nic nie zmieni bede glosowal na PO"?

    Nie dość, że łżesz jak stara k..... to jeszcze robisz to tak nieumiejętnie.

    Poza tym nigdzie nie napisałem, że jesteś ich fanem, ale pisałem, że
    zachowujesz się "jak prostytutka", a prostytutki nie kochają się z
    miłości. Jak widać jesteś zbyt mało inteligentny, aby zrozumieć aluzję.