  • Data: 2019-08-13 15:43:36
    Temat: Re: "Mój prąd" - nowe dofinansowanie na panele
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-08-06 o 10:54, Budyń pisze:
    > nikt nikogo nie pacyfikuje - byl taki dowcip gdy kompozytor rosyjski
    > pyta swojego amerykanskiego kolege, u mnie w orkiestrze jest 50%
    > zydów, a u ciebie? A amerykanin odpowiada: nie wiem.
    > Zamiast żydów podstawa sobie lgbt. Na tym polega wolnosc ze lgbt zylo sobie
    absolutnie swobodnie, nikt niekogo nie szykanowal, z pravy nie wyrzucał. Bo wyobraz
    sobie - u nas panuje tolerancja.
    > Natomiast stronie lgbt nie zależy na tolerancji tyko na czyms wiecej: ta mniejszosc
    chce kręcić wiekszoscią, a dokladniej: rozpieprzyc zasady życia spolecznego. I
    wielokrotnie prowokowala szyderą z religii, jakimis cipkomaryjkami, w koncu
    sprowokowali jakis mniej rozgarnietych onr-owców, którzy nie wiedzą ze cały ten dym
    jest po to by w swiat mogło pójść "w polse bija lgbt"

    Ale to jest dokładnie tak samo jak z fanatykami katolickimi.

    Garstka fanatyków chce podporządkować całe społeczeństwo swoim zasadom i
    w ogóle nie liczy się z wolą ogółu narodu.

    Co zaś się tyczy LGBT - niech sobie maszerują, niech sobie demonstrują.
    Zamiast nagonek w TVPis puścić tylko wzmiankę, że się odbyło i na tym
    koniec. Nie komentować, bo właśnie o to chodzi przeciwnikom, aby z tego
    robić szum medialny.

    Natychmiast zdjął bym z anteny Wolskich, Ziemkiewiczów, Janeckich,
    Ogórków, Rachoniów, Cejrowskich, bo tylko robią masę smrodu. Naród już
    ma dość kłamstw, pomówień i zajadłej agresji. Naród chce normalności i
    stabilizacji.

    > Tymczasem nietolerancyjni od lat ich marginalizują, wyzywają
    > to są kwestie definicyjne - wyzywają czy okreslają. Naprawde sie spodziewasz ze
    natura stworzyła 52 płcie?

    > to jest ciekawe - mozna pójść na terapie hetero--?homo, ale w druga stronę to jest
    opresja

    > b.

    Może, ale nie musi. Niech każdy sam decyduje o sobie kim jest i co woli.
    Tylko dzięki temu każdy z nas będzie mógł się czuć normalnie.

    Do póki tacy jak Ty będą atakowali (tak atakowali, bo mówienie
    publicznie, że jest to dewiacja, czy też choroba i nakłanianie do
    leczenia czy terapii jest atakiem na te osoby), tak długą oni będą
    walczyć o swoje prawa.

    Największą głupotą ludzi jest mówienie, że jak się pozwoli LGBT na
    zawieranie związków to przybędzie homoseksualistów. Jest to największa
    bzdura jaką można wymyślić. Natura człowieka podlega instynktom tak samo
    jak w przypadku zwierząt, które nakazuje pożądanie płci przeciwnej. Od
    zarania dziejów pewien procent osobników zarówno wśród ludzi jak i
    zwierząt ma zachwianą tę naturę i siłowa walka z taką naturą przynosi
    tylko więcej złego niż dobrego.

    Sam jestem hetero, ale znam bardzo wartościowych ludzi, którzy są homo.
    Niejednokrotnie bardziej wartościowi od tych co będąc hetero, biegają
    codziennie do kościoła i się modlą.

    Dlatego proponuję zostawmy w spokoju LGBT. Dać im prawa takie same jak
    innym. Nie musi i raczej nie powinien się to nazywać związek małżeński,
    ale partnerski. Po prostu w konstytucji jest zapis o związku małżeńskim,
    który mówi, że jest to związek pomiędzy kobietą i mężczyzną. Ludziom
    homoseksulanym przede wszystkim zależy na uzyskaniu praw, których do tej
    pory nie mają, jak choćby dziedziczenie czy nawet renta rodzinna itd.
    Wychowanie dzieci? Jeżeli tylko są jednego z partnerów - dlaczego nie?

    To, że mają pociąg do tej samej płci nie oznacza, że będą gorszymi
    wychowawcami czy też od razu będą pederastami. Wbrew ogólnym poglądom
    obawiam się, że wśród rodzin heteroseksualnych jest więcej pederastii
    niż nawet wśród rodzin homo czy też wśród księży. Przynajmniej tak
    "mówią" statystyki.